Lithuania United Kingdom Russian

Vanduo kelionės metu

Paprastas ir grynas vanduo yra nepakeičiama mitybos dalis taip dažnai žmonių pamirštama. Kelionės metu vandens poreikis padidėja dar labiau dėl aktyvaus judėjimo, prakaitavimo, sauso oro. Skrydžio metu žmogaus organizmas susiduria su ypatingai sausu oru, kuris priverčia mus netekti skysčių, o apie papildymą neretai pamirštame..

large

Dehidratacijos arba vandens netekimo požymiai – troškulys, sausa oda, paryškėjusios odos raukšlės, akių sausumas, nuovargis, mažas šlapimo kiekis, sausa burna, galvos skausmas ir svaigimas, vidurių užkietėjimasVisi šie požymiai įspėja, jog laikas susirūpinti organizmo vandens atsargų papildymu.

Kaip išvengti dehidratacijos keliaujant?

 large2

  • Išgerkite 8 stiklines vandens per dieną. Pirmąją stiklinę rekomenduojama gerti nubudus ryte. Vanduo turėtų būti kambario temperatūros.

  • Pasistenkite atskirti alkį nuo troškulio. Dauguma žmonių užkandžiauja, nes galvoja, kad yra alkani, nors tuo metu organimui trūksta būtent vandens papildymo. Galite pasirūpinti talpa su vandeniu visai diena ir gurkšnokite nuolat, taip visuomet palaikysite tinkamą skysčių balansą.

  • Venkite alkoholio, jis skatina skysčių netekimą.

  • Po kelionės pagulėkite vonioje, paplaukiokite baseine ar ežere. Tai pamaitins ir sudrėkins visą kūną.

Kiek vandens per dieną užtenka? Įprastai suaugusiam žmogui reikia 6 – 10 stiklinių per dieną. Siūlome išbandyti vandens poreikio skaičiuoklę http://www.csgnetwork.com/humanh2owater.html.

large3

Mėgaukitės kelionėmis sveiki ir neištroškę 🙂

Calendar is loading...