Lithuania United Kingdom Russian

Kaip išsimiegoti kelionės metu

Nesvarbu kokioje gražioje vietovėje ilsėtumėtės, būdami toli nuo namų žmonės dažnai prasivarto lovoje negalėdami užmigti. Pabandykite kelis paprastus patarimus išvardintus žemiau ir galėsite užtikrinti sau 8 val. miegą.

Jei esate apsistoję toje pačioje laiko juostoje:

– atsivežkite savo patalynę ar bent jau pagalvę. Jūsų kūnas mėgsta stabilią rutiną ir pažįstami daiktai jums padės išlaikyti miego tvarkaraštį kelyje.

– turėkite miego kaukę, ausų kištukus ar raminančios muzikos klausymui. Šie paprasti daiktai apsaugos jus nuo nemalonaus triukšmo ir nemigos, padės išvengti nenumatytų triukšmingų darbų viešbutyje.

– nepersivalgykite ir negerkite perdaug prieš miegą. Net kylant pagundai pasiduoti atostogų nuotaikai, per daug kalorijų ar per daug alkoholio gali jus priversti vaikščioti visą naktį.

– jei jaučiatės mieguisti – nevairuokite. 25% automobilių avarijų įvyksta dėl vairuotojų mieguistumo. Apsaugokite save ir savo šeimą – jei jaučiatės mieguistas, tegul vairuoja kažkas kitas, galite pamėginti kofeino turinčius gėrimus ar sustoti poilsio zonoje miego pertraukėlei.

Keliaujant per 3 ar mažiau laiko zonų:

Planuokite iš anksto. Priprasti prie pasikeitusio laiko užtrunka apie vieną dieną, jei per savo atostogos jūs negalite sau leisti vienos dienos poilsio, prieš išvykdami nustatykite savo laikrodį pagal būsimą laiko zoną dieną prieš, taip galėsite iš anksto adaptuotis ir nereikės papildomos dienos nuvykus.

Pasiklausinėkite viešbučio, į kurį ketinate vykti, ar turi tamsias užuolaidas, kokia garso izoliacija, ramios muzikos klausymosi galimybės. Iš anksto pasiruoškite miego pagalbininkus.

Gerkite pakankamai vandens. Dehidratacija yra dažna kelionių nuovargio priežastis. Visuomet po ranka turėkite vandens buteliuką

Kelionių užsienyje metu, žmones dažnai lydi nuovargis, nemiga ir virškinimo problemos. Šiuos simptomus sukelia staigus laiko juostos pasikeitimas, sutrikdantis natūralų paros ritmą.

Ką jūs dar galite padaryti, siekdami padėti savo kūnui išvengti šių simptomų?

Pasimėgaukite saule. Saulė yra natūralus organizmo miego reguliatorius. Jei keliaujate kraštuose, kur apsiniaukęs oras ir saulės mažai, apsvarstykite galimybę įsigyti prietaisą skleidžiantį dirbinę saulės šviesą.

Sportuokite ir judėkite. Pasimankštinkite prieš skrydį, kad jo metu kraujo cirkuliacija organizme jau veiktų pilnu pajėgumu.

Nemiegokite vietos laiku. Užsiimkite veikla, turistaukite, apžiūrinėkite vietoves, net jei pagal jūsų ankstesnį laiką jau norėsite prigulti. Labai svarbu palaikyti vietinės laiko zonos ritmą, kitaip adaptacija užsitęs ilgiau nei numatyta.

Linkime ramaus miego ir gražių kelionių įspūdžių 🙂

Calendar is loading...