Lithuania United Kingdom Russian

Poilsis po ilgų darbo valandų..

Pasimėgaukite karštu dušu ar vonia. Šiluma padeda raumenims atsipalaiduoti ir pagerina mikrocirkuliaciją. Šilto vandens procedūros veikia taip pat teigiamai kaip masažas ar lengvas fizinis krūvis. Užsidekite žvakių, klausykitės atpalaiduojančios muzikos ir pasimėgaukite bent 10 minučių ramybe..

relax

Apsivilkite pačius patogiausius drabužius – ar tai būtų pižama ar lengvi medvilniniai ar lino drabužiai..

Užsiimkite lengva fizine veikla, atlikite keletą nesudėtingų, paprastų fizinių pratimų. Sportas padeda  išvalyti jūsų mintis ir pašalina susikaupusį stresą. Išbandykite pasivaikščiojimą lauke, jogos ar tempimo pratimus bent 20 minučių..

relaxx

Išbandykite raumenų relaksaciją:

Šis pratimas padės Jums atpalaiduoti savo kūną ir protą. Jei tai darysite reguliariai, pastebėsite, kada įsitempia tam tikros raumenų grupės ir galėsite iškart jas atpalaiduoti, neleisdami susikaupti įtampai..

yoga

Pasirinkite vieną raumenį ir įtempkite jį kiek įmanoma 5 sekundes. Jūs turėtumėte pajusti stiprų tempimą, tačiau nereikia persistengti. Iškvėpkite atpalaiduodami raumenis. Likite atsipalaidavęs 15 sekundžių.

Perkelkite veiksmą į kitą raumenų grupę ir pakartokite.

Calendar is loading...